Volkswagen Samochody Użytkowe prezentuje pierwsze szkice i informacje na temat nowej Californii 6.1. Zmiany w kamperze dotyczą m.in.: wnętrza, które zostało ulepszone; wielofunkcyjnego wyświetlacza, znajdującego się na konsoli pod dachem, który przeprojektowano; nowych systemów wspomagających zwiększających bezpieczeństwo podróżowania i komfort oraz nowej generacji systemów multimedialnych ze zintegrowaną kartą eSIM, które otwierają drogę do świata mobilnych usług online. Digital Cockpit, czyli cyfrowy wyświetlacz, w miejscu zegarów jest dostępny po raz pierwszy. Całkowicie przeprojektowano przód Californii 6.1.
Volkswagen Samochody Użytkowe sprzedaje rocznie ponad 18.000 egzemplarzy modelu California (dane z 2018 roku), co sprawia, że jest to samochód kempingowy nr 1 na świecie. California to zarówno kamper, jak i van, który jest idealny zarówno na wyprawy poza miasto, jak i na codzienne podróże. Volkswagen Samochody Użytkowe udoskonalił kampera będącego światowym bestsellerem Przestrzeń mieszkalna i sypialnia zostały starannie ulepszone i zoptymalizowane. Co więcej, kierowca i pasażer siedzą przed przeprojektowaną tablicą rozdzielczą, która zawiera nowe wskaźniki (analogowe lub cyfrowe oferowane po raz pierwszy). Nowe są również systemy multimedialne z dostępem do Internetu.
Podobnie jak zaprezentowany wiosną Multivan 6.1, od teraz również nowa California 6.1 jest wyposażona w elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego. Volkswagen Samochody Użytkowe wyposażył kampera w wiele nowych systemów wspomagających, takich jak – na przykład – Lane Assist, Side Protection i Trailer Assist, co sprawia, że manewrowanie z przyczepą jest dziecinnie łatwe. Ponadto, asystent bocznego wiatru sprawia, że podróżowanie Californią 6.1 jest jeszcze bezpieczniejsze niż dotychczas.
Nowa California 6.1 zostanie wprowadzona na rynek z nowoczesnymi silnikami wysokoprężnymi o pojemności dwóch litrów i mocy do 146 kW/199 KM. Nowa generacja kampera będzie świętować swoją światową premierę pod koniec sierpnia podczas Caravan-Salon w Düsseldorfie.
Poszło to bardzo szybko, znakomicie, sprawa została elegancko załatwiona.
Otrzymałam bardzo profesjonalną obsługę, odpowiedzi na wszystkie pytania, które miałam, obsługa byłą z klasą, nie nachalna, wyczerpujące informacje na temat wszystkich aspektów, które dotyczą samochodu i zakupu, bardzo dobra responsywność osób, które mnie obsługiwały, nie miałam żadnego problemu, stały kontrakt, zawsze oferowana pomoc na każdym etapie zakupu, duża dbałość o klienta. ... Przeczytaj więcej
Przede wszystkim punktualność, nie musiałem czekać, byłem umówiony na godzinę. Transparentny zakres czynności z uzasadnieniem wykonanych czynności. Wszystkie czynności zalecane przedstawiono, z których miałem prawo zrezygnować i przesuwać je na następne terminy, czyli też transparentność i dowolność. Szybkość wykonania usługi, przewidywana długość czasu. Przegląd, który się rozłożył na kilka czynności w różnych datach i do mojej dyspozycji był wybór terminów, elastyczność terminów. ... Przeczytaj więcej
Wszystko mi pokazali, przygotowali wszystko, to najważniejsze, ja robiłam najmniej.
Oddzwoniono do mnie, żeby się umówić na wizytę, bardzo sprawna obsługa, wykonano to o co prosiłam. Jak nie mogę się dodzwonić do serwisu to ktoś oddzwoni, przemiła obsługa. ... Przeczytaj więcej
Wszystko było w porządku.
Nie było żadnych zastrzeżeń.
Jestem zadowolony, wszystko wykonane tak jak się spodziewałem.
Profesjonalne podejście do klienta, fachowa pomoc, odpowiedzi na wszystkie pytania.
Ogólnie jestem bardzo niezadowolony z obsługi przez firmę Bursiak. [...] temu nie dostałem faktury i obciążyli mnie dodatkowymi kosztami, w ogóle mnie nie informując o tym, czuję się oszukany. Ostania wizyta jest okay. Bardzo prosta wymiana kół. Trzymam tam koła, pojechałem, szybko, sprawnie, bez żadnego problemu mi wymienili. ... Przeczytaj więcej