W odlewni Volkswagen Poznań rozpoczęła się seryjna produkcja elementu obudowy elektrycznego silnika Volkswagena ID.3. Produkowanyw Poznaniu komponent trafia do zakładu w Kassel, gdzie powstaje elektryczny układ napędowy pierwszego modelu z rodziny ID. Wielkość produkcji tego elementu jest szacowana na pół miliona sztuk rocznie. Na zakup urządzeń i przebudowę niezbędnej infrastruktury spółka przeznaczyła ponad 40 milionów złotych. W hali o powierzchni 1.200 m2 zbudowano nowoczesną linię produkcyjną z maszynami odlewniczymi i służącymi do obróbki. Produkcja w odlewni Volkswagen Poznań jest neutralna pod względem emisji CO2.
Proces produkcji elementu obudowy elektrycznego silnika Volkswagena ID.3 jest całkowicie zautomatyzowany. Do obróbki części są wykorzystywane cztery innowacyjne technologie: digitalizacja całej linii z wykorzystaniem systemu kodów DCM i kamer; automatyczny załadunek części na linię obróbczą przy pomocy robota i skanera laserowego; technologia chłodzenia narzędzi obróbczych za pomocą mgły olejowej i powietrza oraz w pełni zautomatyzowane pakowanie części połączone z systemem logistycznym.
W 2018 roku w odlewni Volkswagen Poznań powstało 4 mln 424 tys. elementów. Od 2019 roku odlewnia dołączyła do zakładów Volkswagen Poznań, które są zasilane w 100% energią elektryczną pochodzącą ze źródeł odnawialnych. Volkswagen ID.3 to pierwszy elektryczny samochód, którego produkcja biorąc pod uwagę cały łańcuch dostaw jest neutralna pod względem ogólnego bilansu dwutlenku węgla. Emisja CO2, której w procesie produkcji nie uda się uniknąć, zostanie zrekompensowana udziałem Volkswagena w certyfikowanych projektach służących ochronie klimatu.
Proces produkcji elementu obudowy elektrycznego silnika Volkswagena ID.3 można zobaczyć w materiale video: https://youtu.be/67vwKBd5HrA
Poszło to bardzo szybko, znakomicie, sprawa została elegancko załatwiona.
Otrzymałam bardzo profesjonalną obsługę, odpowiedzi na wszystkie pytania, które miałam, obsługa byłą z klasą, nie nachalna, wyczerpujące informacje na temat wszystkich aspektów, które dotyczą samochodu i zakupu, bardzo dobra responsywność osób, które mnie obsługiwały, nie miałam żadnego problemu, stały kontrakt, zawsze oferowana pomoc na każdym etapie zakupu, duża dbałość o klienta. ... Przeczytaj więcej
Przede wszystkim punktualność, nie musiałem czekać, byłem umówiony na godzinę. Transparentny zakres czynności z uzasadnieniem wykonanych czynności. Wszystkie czynności zalecane przedstawiono, z których miałem prawo zrezygnować i przesuwać je na następne terminy, czyli też transparentność i dowolność. Szybkość wykonania usługi, przewidywana długość czasu. Przegląd, który się rozłożył na kilka czynności w różnych datach i do mojej dyspozycji był wybór terminów, elastyczność terminów. ... Przeczytaj więcej
Wszystko mi pokazali, przygotowali wszystko, to najważniejsze, ja robiłam najmniej.
Oddzwoniono do mnie, żeby się umówić na wizytę, bardzo sprawna obsługa, wykonano to o co prosiłam. Jak nie mogę się dodzwonić do serwisu to ktoś oddzwoni, przemiła obsługa. ... Przeczytaj więcej
Wszystko było w porządku.
Nie było żadnych zastrzeżeń.
Jestem zadowolony, wszystko wykonane tak jak się spodziewałem.
Profesjonalne podejście do klienta, fachowa pomoc, odpowiedzi na wszystkie pytania.
Ogólnie jestem bardzo niezadowolony z obsługi przez firmę Bursiak. [...] temu nie dostałem faktury i obciążyli mnie dodatkowymi kosztami, w ogóle mnie nie informując o tym, czuję się oszukany. Ostania wizyta jest okay. Bardzo prosta wymiana kół. Trzymam tam koła, pojechałem, szybko, sprawnie, bez żadnego problemu mi wymienili. ... Przeczytaj więcej