W listopadzie marka Volkswagen dostarczyła na świecie 586.400 samochodów, czyli o 3,9 procent więcej niż w analogicznym miesiącu 2018 r. Volkswagen po raz kolejny zwiększył udział w kurczącym się globalnym rynku. Dotyczy to także Chin, największego rynku dla Volkswagena, gdzie dostawy wzrosły o 4,0 procent, pomimo kurczenia się rynku. Znaczący wzrost dostaw odnotowano również w USA (+9,1 procent) i Brazylii (+12,3 procent). Wzrost dostaw w Niemczech był jeszcze wyższy i wyniósł aż 20,2 procent.
Dostawy w listopadzie w poszczególnych regionach i rynkach:
W Europie Volkswagen przekazał klientom 152.800 samochodów, co stanowi znaczący wzrost, wynoszący 6,4 procent. W Europie Zachodniej dostarczono 129.400 aut, czyli o 8,2 procent więcej niż w listopadzie 2018 r. W Niemczech Volkswagen odnotował szczególnie duży wzrost, wynoszący aż 20,2 procent. Na rodzimym rynku klientom dostarczono 54.800 samochodów. Dzięki temu Volkswagen zwiększył w nim swój udział.
W Europie Środkowo-Wschodniej marka Volkswagen dostarczyła 23.400 aut, czyli o 2,9 procent mniej niż w listopadzie 2018 r.
W regionie Ameryki Północnej Volkswagen przekazał klientom 47.100 samochodów, czyli o 0,9 procent więcej niż w listopadzie 2018 r.
W USA dostawy znacznie wzrosły – o 9,1 procent – i wyniosły 29.200 aut. Był to najlepszy listopad w wykonaniu Volkswagena w USA od 2016 roku. Od stycznia do listopada klientom przekazano 335.400 samochodów, co stanowi wzrost o 4,2 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Wzrost dostaw napędzał rosnący popyt na SUV-y. W listopadzie udział samochodów tego typu w dostawach wyniósł 55 procent, co stanowi nowy rekord. W listopadzie klientom przekazano 16.200 SUV-ów, czyli o 30 procent więcej niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku.
W regionie Ameryki Południowej również odnotowano znaczny wzrost dostaw w porównaniu z listopadem 2018 r. Volkswagen dostarczy tam klientom 42.600 aut i osiągnął 6,0 procent wzrostu na rynku, który się kurczy. Dzięki temu znacznie zwiększył się udział Volkswagena w tym regionie. W Brazylii Volkswagen odnotował dalszy znaczny wzrost dostaw, wynoszący 12,3 procent i przekazał klientom 35.400 samochodów. Udział marki w rynku również się zwiększył.
W regionie Azji i Pacyfiku, na kurczącym się rynku, marka Volkswagen również zwiększyła dostawy – o 3,1 procent. Klientom przekazano ponad 330.100 samochodów. Podobny trend był widoczny także w Chinach, największym rynku dla Volkswagena. Mimo dalszego spadku popytu na nowe auta, Volkswagen dostarczył ich klientom o 4,0 procent więcej niż w listopadzie 2018 roku. Dostawy wyniosły 316,7 tys. samochodów i kolejny miesiąc z rzędu Volkswagen zwiększył udział w chińskim rynku.
Poszło to bardzo szybko, znakomicie, sprawa została elegancko załatwiona.
Otrzymałam bardzo profesjonalną obsługę, odpowiedzi na wszystkie pytania, które miałam, obsługa byłą z klasą, nie nachalna, wyczerpujące informacje na temat wszystkich aspektów, które dotyczą samochodu i zakupu, bardzo dobra responsywność osób, które mnie obsługiwały, nie miałam żadnego problemu, stały kontrakt, zawsze oferowana pomoc na każdym etapie zakupu, duża dbałość o klienta. ... Przeczytaj więcej
Przede wszystkim punktualność, nie musiałem czekać, byłem umówiony na godzinę. Transparentny zakres czynności z uzasadnieniem wykonanych czynności. Wszystkie czynności zalecane przedstawiono, z których miałem prawo zrezygnować i przesuwać je na następne terminy, czyli też transparentność i dowolność. Szybkość wykonania usługi, przewidywana długość czasu. Przegląd, który się rozłożył na kilka czynności w różnych datach i do mojej dyspozycji był wybór terminów, elastyczność terminów. ... Przeczytaj więcej
Wszystko mi pokazali, przygotowali wszystko, to najważniejsze, ja robiłam najmniej.
Oddzwoniono do mnie, żeby się umówić na wizytę, bardzo sprawna obsługa, wykonano to o co prosiłam. Jak nie mogę się dodzwonić do serwisu to ktoś oddzwoni, przemiła obsługa. ... Przeczytaj więcej
Wszystko było w porządku.
Nie było żadnych zastrzeżeń.
Jestem zadowolony, wszystko wykonane tak jak się spodziewałem.
Profesjonalne podejście do klienta, fachowa pomoc, odpowiedzi na wszystkie pytania.
Ogólnie jestem bardzo niezadowolony z obsługi przez firmę Bursiak. [...] temu nie dostałem faktury i obciążyli mnie dodatkowymi kosztami, w ogóle mnie nie informując o tym, czuję się oszukany. Ostania wizyta jest okay. Bardzo prosta wymiana kół. Trzymam tam koła, pojechałem, szybko, sprawnie, bez żadnego problemu mi wymienili. ... Przeczytaj więcej