fbpx
Skontaktuj się z nami

Volkswagen BURSIAK

ul. Pabianicka 119/131

93-490 Łódź

salon@bursiak.pl tel.: 42 689 23 30

Godziny otwarcia

pn - pt 07.00 – 21.00

sb 08.00 – 15.00

serwis@bursiak.pl tel.: 42 689 23 33

Dział samochodów osobowych VW

tel.: 42 689 23 30

Dział samochodów użytkowych VW

tel.: 42 689 23 31
Odkupimy Twój samochód

Odkupimy Twój samochód

Maksymalny rozmiar pliku to 2MB

Pozostawienie przez Ciebie danych i wysłanie formularza oznacza Twoją zgodę na skontaktowanie się Tobą w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania i przekazanie Tobie szczegółów informacji, o które pytasz, z … więcej



Zaktualizowaliśmy Politykę prywatności, Politykę cookies, klauzule informacyjne oraz Regulamin Serwisu.
Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w Serwisie, w Polityce prywatności oraz w Polityce plików cookies.

news
08
Grudzień 2019

Volkswagen wyróżniony tytułem „Top Marka 2019”

Ranking przygotowany przez magazyn „Press” i „Press-Service Monitoring Mediów” pokazuje wizerunek marek w publikacjach prasowych i cyfrowych oraz w mediach społecznościowych. W sumie przeanalizowano ponad 2 miliony publikacji prasowych, ponad 10 milionów publikacji w internecie i ponad 61 milionów wzmianek w social mediach. W badaniu uwzględniono aż 500 marek, które reprezentują 50 branż – Volkswagen uplasował się na pierwszym miejscu w kategorii „samochody popularne”.

W badaniu „Top Marka 2019” uwzględniano trzy wskaźniki – impact, czyli dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium, indeks sentymentu, czyli współczynnik oparty na wydźwięku, który odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce (im wyższy, tym lepszy) oraz siłę marki, czyli ostateczną wartość decydującą o miejscu w rankingu, która jest indeksem kilku zmiennych świadczących zarówno o liczbie kontaktów odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatu.

W raporcie wskazano, że: „(…) w analizowanym okresie Volkswagen mocno komunikował swoją rodzinę elektrycznych modeli pod nazwą ID. Lecz nie nimi zapewnił sobie pozycję najsilniejszej marki popularnych aut osobowych. Brand ten ma od lat mocną pozycję na polskim rynku­, zarówno tym pierwotnym, jak i ­aut używanych.”.

Więcej informacji o badaniu, jego metodologii i markach wyróżnionych w pozostałych kategoriach, znaleźć można na stronie internetowej https://topmarka.press.pl/

Volkswagen Bursiak 2020