Volkswagen Samochody Dostawcze zamknął sierpień tego roku z bardzo dobrymi wynikami sprzedażowymi. W porównaniu z sierpniem roku ubiegłego, rejestracje całej gamy modelowej wzrosły o 16 procent i wyniosły 1256 aut. Licząc od początku tego roku, w Polsce zarejestrowano już 9213 dostawczych Volkswagenów.
Na bardzo dobry wynik osiągnięty w sierpniu 2019 r. składają się wyniki poszczególnych segmentów:
Volkswagen Caddy (segment A) – w sierpniu br. zarejestrowano ten samochód w ilości 403 egzemplarzy. To o 2 procent więcej niż w sierpniu roku ubiegłego (394 sztuki).
Volkswagen Transporter (auto segmentu B), był najczęściej rejestrowanym w sierpniu samochodem dostawczym w swoim segmencie. W ubiegłym miesiącu zarejestrowano 527 sztuk tego modelu, co było wynikiem aż o 53 procent lepszym niż w sierpniu 2018 (345 samochodów).
Reprezentujący segment C/D Volkswagen Crafter, odnotował niestety spadek rejestracji o 9 procent. W sierpniu w Polsce zarejestrowano 291 sztuk tego auta (2018: 321 egzemplarzy).
Volkswagen Amarok (segment PickUp) również zanotował wzrost zainteresowania klientów. W ubiegłym miesiącu w naszym kraju zarejestrowano 35 jego egzemplarzy – o 35 procent więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (2018: 26 samochodów).
Rozpatrując skumulowane dane od początku roku, Volkswagen Samochody Dostawcze poszczycić się może zwiększoną aż o prawie 30 procent liczbą rejestracji. W okresie od początku stycznia do końca sierpnia br. zarejestrowano w Polsce 9213 użytkowych Volkswagenów (I-VIII 2018: 7089 samochodów). W poszczególnych segmentach było to:
3106 Volkswagenów Caddy – wzrost o 12,25 procent (I-VIII 2018: 2767 sztuk)
3388 Volkswagenów Transporter – wzrost o 40,99 procent (I-VIII 2018: 2403 sztuki)
2402 Volkswageny Crafter – wzrost o 42,98 procent (I-VIII 2018: 1680 sztuk)
317 Volkswagenów Amarok – wzrost o 32,64 procent (I-VIII 2018: 239 samochodów).
Poszło to bardzo szybko, znakomicie, sprawa została elegancko załatwiona.
Otrzymałam bardzo profesjonalną obsługę, odpowiedzi na wszystkie pytania, które miałam, obsługa byłą z klasą, nie nachalna, wyczerpujące informacje na temat wszystkich aspektów, które dotyczą samochodu i zakupu, bardzo dobra responsywność osób, które mnie obsługiwały, nie miałam żadnego problemu, stały kontrakt, zawsze oferowana pomoc na każdym etapie zakupu, duża dbałość o klienta. ... Przeczytaj więcej
Przede wszystkim punktualność, nie musiałem czekać, byłem umówiony na godzinę. Transparentny zakres czynności z uzasadnieniem wykonanych czynności. Wszystkie czynności zalecane przedstawiono, z których miałem prawo zrezygnować i przesuwać je na następne terminy, czyli też transparentność i dowolność. Szybkość wykonania usługi, przewidywana długość czasu. Przegląd, który się rozłożył na kilka czynności w różnych datach i do mojej dyspozycji był wybór terminów, elastyczność terminów. ... Przeczytaj więcej
Wszystko mi pokazali, przygotowali wszystko, to najważniejsze, ja robiłam najmniej.
Oddzwoniono do mnie, żeby się umówić na wizytę, bardzo sprawna obsługa, wykonano to o co prosiłam. Jak nie mogę się dodzwonić do serwisu to ktoś oddzwoni, przemiła obsługa. ... Przeczytaj więcej
Wszystko było w porządku.
Nie było żadnych zastrzeżeń.
Jestem zadowolony, wszystko wykonane tak jak się spodziewałem.
Profesjonalne podejście do klienta, fachowa pomoc, odpowiedzi na wszystkie pytania.
Ogólnie jestem bardzo niezadowolony z obsługi przez firmę Bursiak. [...] temu nie dostałem faktury i obciążyli mnie dodatkowymi kosztami, w ogóle mnie nie informując o tym, czuję się oszukany. Ostania wizyta jest okay. Bardzo prosta wymiana kół. Trzymam tam koła, pojechałem, szybko, sprawnie, bez żadnego problemu mi wymienili. ... Przeczytaj więcej