• Przedświąteczna akcja marki Volkswagen Samochody Dostawcze i jednej z największych w Polsce organizacji dobroczynnych – Szlachetnej Paczki
• Volkswagen Caddy 5 i Volkswagen e-Crafter pomogły dostarczyć paczki najbardziej potrzebującym rodzinom
Poznań, 14 grudnia 2020 r. Okres przedświąteczny to czas prowadzonych przez wiele firm i organizacji aktywnych działań mających na celu pomaganie najuboższym i najbardziej potrzebującym. Jedną z największych, opierających się na dziele wolontariuszy organizacji zajmujących się taką działalnością w naszym kraju, jest Szlachetna Paczka. W tym roku, w najgorętszym, przedświątecznym okresie, prezenty do najbardziej potrzebujących rodzin dostarczały dwa dostawcze Volkswageny: Caddy 5 i e-Crafter. W ten sposób marka Volkswagen Samochody Dostawcze włączyła się w wielką akcję czynienia dobra.
Przez cały weekend 12 i 13 grudnia, dwa dostawcze Volkswageny: Caddy 5 i e-Crafter, udostępnione przez markę Volkswagen Samochody Dostawcze, wspomagały działania Szlachetnej Paczki, dostarczając świąteczne paczki najuboższym i najbardziej potrzebującym rodzinom. Szlachetna Paczka jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych projektów społecznych w Polsce. Wbrew pozorom, nie zajmuje się robieniem paczek. Pomysł na działanie Szlachetnej Paczki oparty jest na pracy z darczyńcami i wolontariuszami, którzy dostarczają najpotrzebniejsze rzeczy rodzinom w potrzebie. Wolontariusze szukają rodzin i pracują z nimi, a darczyńcy przygotowują dedykowaną pomoc. W roku 2019 Szlachetna Paczka trafiła do ponad 14 500 rodzin, a łączna wartość pomocy przekazanej w paczkach sięgnęła niemal 46 milionów złotych. Szlachetna Paczka to cały łańcuch ludzi dobrej woli. Wystarczy wspomnieć, że w tym samym 2019 roku, średnia liczebność grupy przygotowującej jedną paczkę to 38 osób! W tym roku, tylko w Poznaniu i tylko w ciągu tych dwóch dni, pomoc dostarczana Volkswagenem Caddy 5 i Volkswagenem e-Crafterem, trafiła do 300 rodzin.
„12 i 13 grudnia włączyliśmy się do wielkiej akcji pomocy organizowanej przez Szlachetną Paczkę” – mówi Mikołaj Matuszewski, kierownik komunikacji marketingowej i PR Volkswagen Samochody Dostawcze. „Volkswagen Caddy 5 i Volkswagen e-Crafter dostarczyły przygotowane paczki do 300 rodzin w Poznaniu, które najbardziej takiej pomocy potrzebują. W weekendową akcję w stolicy Wielkopolski w sumie zaangażowanych było 166 wolontariuszy. To był dla nas ogromny zaszczyt i przyjemność móc pracować z tak wspaniałą grupą ludzi.”
W obecnej sytuacji pandemii, w której wiele osób, zwłaszcza starszych, nie wychodzi z domu, pomoc jest wyczekiwana jeszcze bardziej. Ważne jest również to, by wszystkie paczki dostarczyć bezpiecznie, przy zachowaniu najwyższych rygorów pandemicznych ograniczeń.
Oba modele oddane do dyspozycji Szlachetnej Paczki – Volkswagen Caddy 5 i Volkswagen e-Crafter, idealnie nadają się do udziału w akcji rozwożenia paczek świątecznych. Najnowszy Volkswagen Caddy piątej generacji, którego produkcja rozpoczęła się w fabryce w Poznaniu zaledwie kilka miesięcy temu, to przestronne auto rodzinne wyposażone w szereg najnowszej generacji systemów cyfrowych, a jednocześnie imponujące ilością miejsca wewnątrz i zwiększonymi możliwościami załadunku. Akcja rozwożenia paczek będzie jego debiutem na polskich ulicach – i to od razu w akcji czynienia dobra. Natomiast w pełni elektryczny e-Crafter to nowoczesny samochód zeroemisyjny, który dzięki swoim atrybutom bezpośrednio wpływa na redukcję hałasu i smogu w miastach. Jego ładowność, napęd i rozwiązania techniczne zostały zaprojektowane w ten sposób, by sprostać wymogom tzw. „dostaw ostatniej mili”. Dodatkowo, zgodnie z przepisami prawa, takie auto może korzystać z bezpłatnych parkingów i buspasów, co przy dużym natężeniu ruchu w centrach miast pozwala na oszczędność czasu i przyspieszenie transportu.
Poszło to bardzo szybko, znakomicie, sprawa została elegancko załatwiona.
Otrzymałam bardzo profesjonalną obsługę, odpowiedzi na wszystkie pytania, które miałam, obsługa byłą z klasą, nie nachalna, wyczerpujące informacje na temat wszystkich aspektów, które dotyczą samochodu i zakupu, bardzo dobra responsywność osób, które mnie obsługiwały, nie miałam żadnego problemu, stały kontrakt, zawsze oferowana pomoc na każdym etapie zakupu, duża dbałość o klienta. ... Przeczytaj więcej
Przede wszystkim punktualność, nie musiałem czekać, byłem umówiony na godzinę. Transparentny zakres czynności z uzasadnieniem wykonanych czynności. Wszystkie czynności zalecane przedstawiono, z których miałem prawo zrezygnować i przesuwać je na następne terminy, czyli też transparentność i dowolność. Szybkość wykonania usługi, przewidywana długość czasu. Przegląd, który się rozłożył na kilka czynności w różnych datach i do mojej dyspozycji był wybór terminów, elastyczność terminów. ... Przeczytaj więcej
Wszystko mi pokazali, przygotowali wszystko, to najważniejsze, ja robiłam najmniej.
Oddzwoniono do mnie, żeby się umówić na wizytę, bardzo sprawna obsługa, wykonano to o co prosiłam. Jak nie mogę się dodzwonić do serwisu to ktoś oddzwoni, przemiła obsługa. ... Przeczytaj więcej
Wszystko było w porządku.
Nie było żadnych zastrzeżeń.
Jestem zadowolony, wszystko wykonane tak jak się spodziewałem.
Profesjonalne podejście do klienta, fachowa pomoc, odpowiedzi na wszystkie pytania.
Ogólnie jestem bardzo niezadowolony z obsługi przez firmę Bursiak. [...] temu nie dostałem faktury i obciążyli mnie dodatkowymi kosztami, w ogóle mnie nie informując o tym, czuję się oszukany. Ostania wizyta jest okay. Bardzo prosta wymiana kół. Trzymam tam koła, pojechałem, szybko, sprawnie, bez żadnego problemu mi wymienili. ... Przeczytaj więcej