- w drodze do tytułu Polo szóstej generacji pokonało 7 rywali
- Polo otrzymało tytuł World Urban Car 2018 w plebiscycie World Car of the Year
- grono jurorów składa się z 82 dziennikarzy z 24 krajów na świecie, w tym również z Polski
Podczas trwającego właśnie Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Nowym Jorku ogłoszono wyniki konkursu na Światowy Samochód Roku. Tytuł w kategorii World Urban Car zdobył
Volkswagen Polo. Tym samym najnowszy model nawiązał do sukcesu poprzednika, który w 2010 roku sięgnął po tytuł World Car of the Year. Polo zostało wybrane również najlepszym miejskim samochodem w Polsce w największym plebiscycie motoryzacyjnym Auto Lider. Do nowego Polo należy również tytuł „Best in Class” za doskonałe wyniki w crash testach przeprowadzanych przez organizację Euro NCAP.
Volkswagen Polo szóstej generacji, skonstruowany na modułowej platformie MQB, to jeden z najnowocześniejszych miejskich samochodów na świecie. Nadwozie nowego Polo, dzięki bardzo dobrym proporcjom i stylistyce, jest dłuższe i bardziej dynamiczne. W porównaniu z modelem poprzedniej generacji nowe Polo urosło nie tylko pod względem przestronności wnętrza, ale również bagażnika, którego pojemność wzrosła z 280 do 351 litrów.
Nowe Polo nawet w podstawowej wersji jest seryjnie wyposażone w system „Front Assist”, który monitoruje przestrzeń przed autem i ma funkcje – hamowania awaryjnego „City” oraz rozpoznawania pieszych. Modułowej platformie MQB miejski Volkswagen zawdzięcza również możliwość wyposażenia go w wiele systemów asystujących dostępnych za
dopłatą. Należą do nich, między innymi, aktywny tempomat „ACC”, asystent zmiany pasa ruchu „Blind Spot Detection” z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego oraz częściowo automatyczny system parkowania „Park Assist”.
Nowe Polo może być wyposażone w system multimedialny najnowszej generacji z ekranami o przekątnej od 6,5 do 8 cali. Ekran jest pokryty szkłem, co sprawia, że urządzanie wyglądają jak tablety. Do nowego Polo Volkswagen oferuje również wyświetlacz Active Info Display, czyli cyfrowe wskaźniki nowej generacji o wyjątkowej grafice zamiast klasycznych zegarów. Zakres funkcji oraz system obsługi cyfrowych wskaźników to nowość w segmencie miejskich samochodów.
Poszło to bardzo szybko, znakomicie, sprawa została elegancko załatwiona.
Otrzymałam bardzo profesjonalną obsługę, odpowiedzi na wszystkie pytania, które miałam, obsługa byłą z klasą, nie nachalna, wyczerpujące informacje na temat wszystkich aspektów, które dotyczą samochodu i zakupu, bardzo dobra responsywność osób, które mnie obsługiwały, nie miałam żadnego problemu, stały kontrakt, zawsze oferowana pomoc na każdym etapie zakupu, duża dbałość o klienta. ... Przeczytaj więcej
Przede wszystkim punktualność, nie musiałem czekać, byłem umówiony na godzinę. Transparentny zakres czynności z uzasadnieniem wykonanych czynności. Wszystkie czynności zalecane przedstawiono, z których miałem prawo zrezygnować i przesuwać je na następne terminy, czyli też transparentność i dowolność. Szybkość wykonania usługi, przewidywana długość czasu. Przegląd, który się rozłożył na kilka czynności w różnych datach i do mojej dyspozycji był wybór terminów, elastyczność terminów. ... Przeczytaj więcej
Wszystko mi pokazali, przygotowali wszystko, to najważniejsze, ja robiłam najmniej.
Oddzwoniono do mnie, żeby się umówić na wizytę, bardzo sprawna obsługa, wykonano to o co prosiłam. Jak nie mogę się dodzwonić do serwisu to ktoś oddzwoni, przemiła obsługa. ... Przeczytaj więcej
Wszystko było w porządku.
Nie było żadnych zastrzeżeń.
Jestem zadowolony, wszystko wykonane tak jak się spodziewałem.
Profesjonalne podejście do klienta, fachowa pomoc, odpowiedzi na wszystkie pytania.
Ogólnie jestem bardzo niezadowolony z obsługi przez firmę Bursiak. [...] temu nie dostałem faktury i obciążyli mnie dodatkowymi kosztami, w ogóle mnie nie informując o tym, czuję się oszukany. Ostania wizyta jest okay. Bardzo prosta wymiana kół. Trzymam tam koła, pojechałem, szybko, sprawnie, bez żadnego problemu mi wymienili. ... Przeczytaj więcej