Każdy, kto chce zapewnić sobie pierwszeństwo do zamówienia modelu, który zrewolucjonizuje rynek aut elektrycznych, od teraz ma taką możliwość. Rezerwacja modelu ID.3 w edycji specjalnej jest możliwa za pośrednictwem strony internetowej www.volkswagen.pl/prebooking. Do dokonania rezerwacji jest konieczna wpłata depozytu w wysokości 5.000 zł. Wszyscy, którzy zarezerwują i w późniejszym etapie zamówią elektryczny model ID.3 z serii limitowanej, otrzymają w cenie auta Wallbox o maksymalnej mocy ładowania 11 kW. W Niemczech cena ID.3 z serii limitowanej będzie zaczynać się poniżej 40 tys. euro. Samochód jest wyposażony w akumulator, który zapewnia zasięg do 420 km (WLTP). Cena startowa ID.3 z akumulatorem o mniejszej pojemności i zasięgiem do 330 km (WLTP) będzie zaczynała się w Niemczech poniżej 30 tys. euro (ceny na polskim rynku nie są jeszcze znane).
Osobom, które skorzystają z możliwości zarezerwowania pierwszeństwa w zakupie ID.3 z serii limitowanej Volkswagen zapewnia bezpłatne zasilanie auta energią elektryczną do poziomu maksymalnie 2.000 kWh na wszystkich publicznych stacjach ładowania umożliwiających korzystanie z aplikacji Volkswagena WeCharge, a także działających w europejskiej sieci IONITY. Udziałowcem tej sieci jest Volkswagen oferujący tam prąd ze źródeł odnawialnych, jeśli tylko jest to technicznie możliwe. ID.3 jest modelem, którego produkcja i użytkowanie nie naruszają ogólnego bilansu dwutlenku węgla – temu celowi podporządkowano zarówno produkcję podzespołów i akumulatorów, jak również produkcję samego auta. Postawiono np. na konsekwentne wykorzystanie energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. Emisję CO2, której w procesie produkcji nie udało się uniknąć, zrekompensowano uczestnictwem w certyfikowanych projektach służących ochronie klimatu. Produkcja ID.3 rozpocznie się zgodnie z planem pod koniec 2019 roku. Pierwsze samochody zostaną dostarczone klientom w połowie 2020 roku.
„Rozpoczęcie przedsprzedaży ID.3 w krajach Europy oznacza, że elektromobilność w wydaniu Volkswagena staje się dla klientów marki czymś bardzo konkretnym. Od dzisiaj każdy może mieć takie auto” – powiedział Jürgen Stackmann, Członek Zarządu marki Volkswagen ds. Sprzedaży, Marketingu i Serwisu podczas inauguracyjnej uroczystości odbywającej się w forum konferencyjnym koncernu Volkswagen w Berlinie. „Po Garbusie i Golfie Volkswagen ID.3 otwiera w historii naszej marki trzeci ważny rozdział o strategicznym znaczeniu. Dzięki ID.3 sprawimy, że auta elektryczne zyskają szeroką popularność. ID.3 spełni to zadanie najpierw w Europie, później inne elektryczne auta z rodziny ID. wejdą do sprzedaży w kolejnych regionach świata”.
Volkswagen ID.3 jest oferowany w czterech kolorach i w trzech wersjach wyposażenia do wyboru, w każdej wersji z obręczami kół o dużej średnicy oraz z bogatym wyposażeniem: ID.3 ma wiele urządzeń z zakresu komfortu, np. system Voice Control oraz system nawigacyjny, ID.3 Plus ma dodatkowo reflektory IQ Light oraz nadwozie lakierowane w dwóch kolorach, z kolei wersja ID.3 Max została wyposażona w duży panoramiczny szklany dach oraz wyświetlacz head-up wykorzystujący technologię rzeczywistości rozszerzonej.
Krótko po wystawie IAA we Frankfurcie we wrześniu bieżącego roku na większości rynków będzie można składać zamówienia na nowy model. Klienci będą mogli zamówić u wybranego przez siebie dealera Volkswagena auto z limitowanej serii już w konkretnej wybranej przez siebie wersji.
Oferta rezerwacyjna modelu ID.3 jest dostępna w 29 krajach Europy. Volkswagen przewiduje średnią sprzedaż ID.3 na poziomie 100.000 egzemplarzy rocznie.
Poszło to bardzo szybko, znakomicie, sprawa została elegancko załatwiona.
Otrzymałam bardzo profesjonalną obsługę, odpowiedzi na wszystkie pytania, które miałam, obsługa byłą z klasą, nie nachalna, wyczerpujące informacje na temat wszystkich aspektów, które dotyczą samochodu i zakupu, bardzo dobra responsywność osób, które mnie obsługiwały, nie miałam żadnego problemu, stały kontrakt, zawsze oferowana pomoc na każdym etapie zakupu, duża dbałość o klienta. ... Przeczytaj więcej
Przede wszystkim punktualność, nie musiałem czekać, byłem umówiony na godzinę. Transparentny zakres czynności z uzasadnieniem wykonanych czynności. Wszystkie czynności zalecane przedstawiono, z których miałem prawo zrezygnować i przesuwać je na następne terminy, czyli też transparentność i dowolność. Szybkość wykonania usługi, przewidywana długość czasu. Przegląd, który się rozłożył na kilka czynności w różnych datach i do mojej dyspozycji był wybór terminów, elastyczność terminów. ... Przeczytaj więcej
Wszystko mi pokazali, przygotowali wszystko, to najważniejsze, ja robiłam najmniej.
Oddzwoniono do mnie, żeby się umówić na wizytę, bardzo sprawna obsługa, wykonano to o co prosiłam. Jak nie mogę się dodzwonić do serwisu to ktoś oddzwoni, przemiła obsługa. ... Przeczytaj więcej
Wszystko było w porządku.
Nie było żadnych zastrzeżeń.
Jestem zadowolony, wszystko wykonane tak jak się spodziewałem.
Profesjonalne podejście do klienta, fachowa pomoc, odpowiedzi na wszystkie pytania.
Ogólnie jestem bardzo niezadowolony z obsługi przez firmę Bursiak. [...] temu nie dostałem faktury i obciążyli mnie dodatkowymi kosztami, w ogóle mnie nie informując o tym, czuję się oszukany. Ostania wizyta jest okay. Bardzo prosta wymiana kół. Trzymam tam koła, pojechałem, szybko, sprawnie, bez żadnego problemu mi wymienili. ... Przeczytaj więcej