Przezierny wyświetlacz pozwala jeszcze wygodniej korzystać z „cyfrowego kokpitu” kierowca samodzielnie dobiera potrzebne informacje wyświetla ważne informacje na przedniej szybie.
„Innovision Cockpit” w nowym Touaregu, czyli zestaw interaktywnych i cyfrowych wskaźników oraz elementów obsługi samochodu, to rozwiązanie, które będzie stosowane na szeroką skalę w samochodach przyszłości. Jego funkcje wzbogaca wyświetlacz przezierny (head-up display) – urządzenie to wyświetla najważniejsze w danej chwili informacje bezpośrednio w polu widzenia kierowcy.
Dane o aktualnej prędkości oraz tej dozwolonej na danym odcinku drogi, czy też wskazania systemu nawigacji pojawiają się wirtualnie w formie graficznej zawieszone przed samochodem. Kierowca postrzega je, jakby znajdowały się na drodze – ma je więc stale przed oczami. Z technicznego punktu widzenia cyferki czy znaki graficzne są wyświetlane na przedniej szybie samochodu. W ten sposób szyba staje się przezroczystym ekranem, tzw. „Windshield Head-up-Display”. Jego szerokość wynosi 217 mm, wysokość natomiast 88 mm, jest to więc największy wyświetlacz head-up oferowany przez Volkswagena.
Kierowca może regulować położenie (wysokość) wyświetlanych informacji i zmieniać zestaw prezentowanych danych; oprócz prędkości jazdy mogą się na nim pojawiać mijane znaki drogowe czy wskazania systemu nawigacyjnego. Można też wyświetlać ostrzeżenia – np. o przekroczeniu dozwolonej prędkości. Wyświetlacz przezierny Touarega może również przekazywać kierowcy informacje o działających w danej chwili systemach asystujących. Na wysokości jego wzroku ukazują się wtedy piktogramy systemu „ACC” utrzymującego automatycznie – prędkość i odpowiednią odległość od poprzedzającego samochodu, systemu rozpoznawania przeszkód na drodze w nocy, utrzymywania wybranego pasa ruchu „Lane Assist” oraz asystenta zmiany pasa – „Side Assist”. Kierowca może przy tym zmieniać jasność wyświetlanych znaków i cyferek oraz kolorystykę. Jasność wyświetlanych informacji jest ponadto dopasowywana automatycznie do światła zewnętrznego.
Poszło to bardzo szybko, znakomicie, sprawa została elegancko załatwiona.
Otrzymałam bardzo profesjonalną obsługę, odpowiedzi na wszystkie pytania, które miałam, obsługa byłą z klasą, nie nachalna, wyczerpujące informacje na temat wszystkich aspektów, które dotyczą samochodu i zakupu, bardzo dobra responsywność osób, które mnie obsługiwały, nie miałam żadnego problemu, stały kontrakt, zawsze oferowana pomoc na każdym etapie zakupu, duża dbałość o klienta. ... Przeczytaj więcej
Przede wszystkim punktualność, nie musiałem czekać, byłem umówiony na godzinę. Transparentny zakres czynności z uzasadnieniem wykonanych czynności. Wszystkie czynności zalecane przedstawiono, z których miałem prawo zrezygnować i przesuwać je na następne terminy, czyli też transparentność i dowolność. Szybkość wykonania usługi, przewidywana długość czasu. Przegląd, który się rozłożył na kilka czynności w różnych datach i do mojej dyspozycji był wybór terminów, elastyczność terminów. ... Przeczytaj więcej
Wszystko mi pokazali, przygotowali wszystko, to najważniejsze, ja robiłam najmniej.
Oddzwoniono do mnie, żeby się umówić na wizytę, bardzo sprawna obsługa, wykonano to o co prosiłam. Jak nie mogę się dodzwonić do serwisu to ktoś oddzwoni, przemiła obsługa. ... Przeczytaj więcej
Wszystko było w porządku.
Nie było żadnych zastrzeżeń.
Jestem zadowolony, wszystko wykonane tak jak się spodziewałem.
Profesjonalne podejście do klienta, fachowa pomoc, odpowiedzi na wszystkie pytania.
Ogólnie jestem bardzo niezadowolony z obsługi przez firmę Bursiak. [...] temu nie dostałem faktury i obciążyli mnie dodatkowymi kosztami, w ogóle mnie nie informując o tym, czuję się oszukany. Ostania wizyta jest okay. Bardzo prosta wymiana kół. Trzymam tam koła, pojechałem, szybko, sprawnie, bez żadnego problemu mi wymienili. ... Przeczytaj więcej