„Asystent jazdy w korku” korzysta z aktywnego tempomatu (ACC) oraz z asystenta utrzymania pasa ruchu („Lane Assist”).
Funkcje umożliwiające częściowo automatyczną jazdę w ogromnym stopniu zwiększają komfort podróży. Przykładem może być SUV wyższej klasy – nowy Touareg. Jeśli kierowca wyrazi takie życzenie, podczas kierowania autem, przyspieszania i hamowania mogą go wesprzeć systemy asystujące. Dzięki ich współdziałaniu Touareg, korzystając z asystenta jazdy w korku, może częściowo automatycznie poruszać się w uciążliwej dla kierowcy sytuacji jaką jest ciągłe podjeżdżanie w kolumnie aut w zatorze drogowym.
Na system wspomagający jazdę w korku składają się działający w oparciu o kamerę asystent utrzymania pasa ruchu „Lane Assist” oraz korzystający z radaru aktywny tempomat „ACC”. Żeby kierowca mógł skorzystać z zalet częściowo automatycznej jazdy, obydwa systemy muszą być włączone. Kierowca może włączać i wyłączać asystenta jazdy w korku aktywując funkcję „adaptacyjne prowadzenie po pasie ruchu”. Ten ostatni jest dodatkową funkcją systemu „Lane Assist”, dzięki której pojazd utrzymuje się na środku pasa ułatwiając w ten sposób kierowcy kierowanie.
W korku oraz w miejscach robót drogowych Touareg, utrzymując obrany tor jazdy, może podążać za znajdującymi się przed nim samochodami. Zależnie od sytuacji na drodze SUV Volkswagena może się automatycznie zatrzymać i – w określonym czasie – automatycznie ruszyć z miejsca, żeby kontynuować jazdę.
ACC, Lane Assist, adaptacyjny system utrzymywania toru jazdy oraz asystent jazdy w korku są funkcjami asystującymi, które wspierają kierowcę podczas jazdy w ramach możliwości swojego działania. Także gdy auto porusza się w trybie półautomatycznym kierowca ponosi odpowiedzialność za kierowanie nim i jest zobowiązany czuwać nad działaniem systemów asystujących, a także trzymać ręce na kierownicy. Ponadto musi być w każdej chwili gotowy do zaingerowania w działanie systemów wspomagających i przejęcia nad nimi kontroli.
Poszło to bardzo szybko, znakomicie, sprawa została elegancko załatwiona.
Otrzymałam bardzo profesjonalną obsługę, odpowiedzi na wszystkie pytania, które miałam, obsługa byłą z klasą, nie nachalna, wyczerpujące informacje na temat wszystkich aspektów, które dotyczą samochodu i zakupu, bardzo dobra responsywność osób, które mnie obsługiwały, nie miałam żadnego problemu, stały kontrakt, zawsze oferowana pomoc na każdym etapie zakupu, duża dbałość o klienta. ... Przeczytaj więcej
Przede wszystkim punktualność, nie musiałem czekać, byłem umówiony na godzinę. Transparentny zakres czynności z uzasadnieniem wykonanych czynności. Wszystkie czynności zalecane przedstawiono, z których miałem prawo zrezygnować i przesuwać je na następne terminy, czyli też transparentność i dowolność. Szybkość wykonania usługi, przewidywana długość czasu. Przegląd, który się rozłożył na kilka czynności w różnych datach i do mojej dyspozycji był wybór terminów, elastyczność terminów. ... Przeczytaj więcej
Wszystko mi pokazali, przygotowali wszystko, to najważniejsze, ja robiłam najmniej.
Oddzwoniono do mnie, żeby się umówić na wizytę, bardzo sprawna obsługa, wykonano to o co prosiłam. Jak nie mogę się dodzwonić do serwisu to ktoś oddzwoni, przemiła obsługa. ... Przeczytaj więcej
Wszystko było w porządku.
Nie było żadnych zastrzeżeń.
Jestem zadowolony, wszystko wykonane tak jak się spodziewałem.
Profesjonalne podejście do klienta, fachowa pomoc, odpowiedzi na wszystkie pytania.
Ogólnie jestem bardzo niezadowolony z obsługi przez firmę Bursiak. [...] temu nie dostałem faktury i obciążyli mnie dodatkowymi kosztami, w ogóle mnie nie informując o tym, czuję się oszukany. Ostania wizyta jest okay. Bardzo prosta wymiana kół. Trzymam tam koła, pojechałem, szybko, sprawnie, bez żadnego problemu mi wymienili. ... Przeczytaj więcej