- system automatycznej personalizacji jest oferowany do T-Roca, Golfa, Tourana, Passata i Arteona
- indywidualne ustawienia, z których korzystają poszczególni kierowcy są kodowane w aucie
Ludzie są różni: jedni wysocy, inni niscy, jedni lubią rocka, inni muzykę klasyczną, jedni marzną nawet latem, innym również w zimie jest za gorąco. Jeśli różne osoby korzystają z tego samego samochodu, przy każdej zmianie kierowcy muszą na nowo ustawiać i regulować rozmaite urządzenia na pokładzie. Volkswagen postanowił ich od tego uwolnić.
Nowe rozwiązanie najlepiej opisać słowem „personalizacja” – ustawienia preferowane przez konkretnego kierowcę zostają zakodowane pod jego imieniem i uruchamiają się automatycznie po użyciu samochodowego kluczyka. Funkcja ta jest dostępna w nowym T-Rocu, a także we wszystkich wersjach Golfa, Tourana, Tiguana, Passata i Arteona.
Jej obsługa jest bardzo prosta – wszelkie ustawienia preferowane przez konkretnego kierowcę są automatycznie zapisywane na jego indywidualnym koncie. Gdy kierowca opuszcza samochód wybrane przez niego ustawienia
wciąż są dostępne na pokładzie w postaci zestawu danych. Dzięki „key memory” zostają one ponownie automatycznie
przywołane i aktywowane w chwili, gdy kierowca otworzy samochód swoim kluczykiem. Konta wszystkich użytkowników mogą mieć własne nazwy (z wyjątkiem konta „gość”), które później pojawiają się jako powitanie na ekranie komputera pokładowego między wskaźnikami. Jeśli ktoś przez przypadek będzie miał przy sobie kluczyk innego kierowcy, właściwe ustawienia może błyskawicznie przywrócić „ręcznie” poprzez ekran dotykowy (lub opcjonalny Active Info Display) oraz przyciskami na kierownicy. Za pośrednictwem systemu zarządzania kontami
użytkowników w ustawieniach samochodu personalizację można całkowicie dezaktywować (i ponownie uruchomić), a także zmienić konto użytkownika. Do dyspozycji są trzy konta dla użytkowników oraz jedno konto gościnne z zaprogramowanymi ustawieniami.
Zależnie od modelu i wyposażenia można zakodować następujące ustawienia:
- ustawienie elektrycznie sterowanego ego fotela
- ustawienie lusterek zewnętrznych (w autach z fotelem kierowcy z funkcją pamięci)
- klimatyzacja: wybór żądanej temperatury (prawa/lewa strona), ustawienie wewnętrznego obiegu powietrza, wybór siły nawiewu
- multimedia: m.in. ustawienia nawigacji, stacji radiowych, dźwięku
- wyświetlacz head-up: wybór pokazywanych informacji
- ekran komputera: zestaw informacji, Active Info Display
- wybór profilu jazdy: ostatni wybrany profil
- czujniki parkowania/system wspomagania parkowania: głośność sygnałów dźwiękowych, wysokość tonu
- światła: coming home i living home
- konfiguracja systemów asystujących: automatyczna regulacja odległości ACC, ostrzeżenie przed pieszymi na jezdni, Lane Assist, system rozpoznawania znaków drogowych, Side Assist, czujnik Blind-Spot z systemem wspomagającym wyjazd z miejsca parkowania
Poszło to bardzo szybko, znakomicie, sprawa została elegancko załatwiona.
Otrzymałam bardzo profesjonalną obsługę, odpowiedzi na wszystkie pytania, które miałam, obsługa byłą z klasą, nie nachalna, wyczerpujące informacje na temat wszystkich aspektów, które dotyczą samochodu i zakupu, bardzo dobra responsywność osób, które mnie obsługiwały, nie miałam żadnego problemu, stały kontrakt, zawsze oferowana pomoc na każdym etapie zakupu, duża dbałość o klienta. ... Przeczytaj więcej
Przede wszystkim punktualność, nie musiałem czekać, byłem umówiony na godzinę. Transparentny zakres czynności z uzasadnieniem wykonanych czynności. Wszystkie czynności zalecane przedstawiono, z których miałem prawo zrezygnować i przesuwać je na następne terminy, czyli też transparentność i dowolność. Szybkość wykonania usługi, przewidywana długość czasu. Przegląd, który się rozłożył na kilka czynności w różnych datach i do mojej dyspozycji był wybór terminów, elastyczność terminów. ... Przeczytaj więcej
Wszystko mi pokazali, przygotowali wszystko, to najważniejsze, ja robiłam najmniej.
Oddzwoniono do mnie, żeby się umówić na wizytę, bardzo sprawna obsługa, wykonano to o co prosiłam. Jak nie mogę się dodzwonić do serwisu to ktoś oddzwoni, przemiła obsługa. ... Przeczytaj więcej
Wszystko było w porządku.
Nie było żadnych zastrzeżeń.
Jestem zadowolony, wszystko wykonane tak jak się spodziewałem.
Profesjonalne podejście do klienta, fachowa pomoc, odpowiedzi na wszystkie pytania.
Ogólnie jestem bardzo niezadowolony z obsługi przez firmę Bursiak. [...] temu nie dostałem faktury i obciążyli mnie dodatkowymi kosztami, w ogóle mnie nie informując o tym, czuję się oszukany. Ostania wizyta jest okay. Bardzo prosta wymiana kół. Trzymam tam koła, pojechałem, szybko, sprawnie, bez żadnego problemu mi wymienili. ... Przeczytaj więcej