fbpx
Skontaktuj się z nami

Volkswagen BURSIAK

ul. Pabianicka 119/131

93-490 Łódź

salon@bursiak.pl tel.: 42 689 23 30

Godziny otwarcia

pn - pt 07.00 – 21.00

sb 08.00 – 15.00

serwis@bursiak.pl tel.: 42 689 23 33

Dział samochodów osobowych VW

tel.: 42 689 23 30

Dział samochodów użytkowych VW

tel.: 42 689 23 31
Odkupimy Twój samochód

Odkupimy Twój samochód

Maksymalny rozmiar pliku to 2MB

Pozostawienie przez Ciebie danych i wysłanie formularza oznacza Twoją zgodę na skontaktowanie się Tobą w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania i przekazanie Tobie szczegółów informacji, o które pytasz, z … więcej



Zaktualizowaliśmy Politykę prywatności, Politykę cookies, klauzule informacyjne oraz Regulamin Serwisu.
Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w Serwisie, w Polityce prywatności oraz w Polityce plików cookies.

news
13
Sierpień 2019

Marka Volkswagen zwiększa przychody w pierwszym półroczu

Marka Volkswagen Samochody Osobowe w pierwszych sześciu miesiącach roku uzyskała nieco wyższy przychód ze sprzedaży i zysk operacyjny. Dzięki lepszej ofercie, przychód ze sprzedaży marki Volkswagen wzrósł o 3,4 procent do 44,1 miliardów euro. Zysk operacyjny przed zdarzeniami nadzwyczajnymi po sześciu miesiącach osiągnął wartość 2,3 miliarda euro i był o 7,4 procent wyższy niż rok wcześniej. Operacyjna stopa zwrotu zwiększyła się do 5,2 procent. „W trudnej sytuacji rynkowej marka Volkswagen w pierwszym kwartale bardzo dobrze się rozwijała. W porównaniu z dobrymi wynikami ubiegłego roku, jeszcze bardziej zwiększyliśmy zysk i stopę zwrotu. Do zysku przyczyniły się między innymi trwająca ofensywa produktowa, optymalizacja kosztów stałych i wyższe obroty w poszczególnych regionach. Chcemy wykorzystać tę pozytywną sytuację do zabezpieczenia oczekiwanego zysku. Będziemy nadal wzmacniać naszą konkurencyjność poprzez inwestycje w elektromobilność i cyfryzację” – powiedział dr Arno Antlitz, Członek Zarządu ds. Finansów.

W pierwszym półroczu marka Volkswagen zwiększyła swój udział w rynku. Mimo to z powodu słabości całego rynku sprzedaż zmniejszyła się o 3,9 procent do 2.998.200 samochodów. Marka Volkswagen kontynuuje w bieżącym roku swoją ofensywę i zwiększa ofertę przede wszystkim o modele typu SUV, np. o nowego T-Crossa. Tego rodzaju samochody, w każdym segmencie, w wielu regionach wciąż cieszą się wielką popularnością.

Pozytywne efekty przynosi konsekwentna praca w dziedzinie kosztów, efektywności i wydajności. Bieżące wdrażanie środków zapisanych w „Pakcie na Rzecz Przyszłości” w znaczący sposób przyczynia się do poprawy wyniku. W sześciu pierwszych miesiącach roku, w porównaniu z poprzednim, uzyskano lekką poprawę w dziedzinie kosztów stałych.

Potwierdzenie prognoz dotyczących przychodu ze sprzedaży i zysku

Marka Volkswagen nadal zakłada, że w bieżącym roku obrachunkowym operacyjna stopa zwrotu osiągnie planowaną wartość od 4 do 5 procent. Marka nie spodziewa się, by drugi etap wdrażania procedury homologacyjnej WLTP miał znaczące skutki finansowe w bieżącym roku obrachunkowym. Marka Volkswagen nadal przewiduje, że w trwającym roku obrachunkowym obrót wzrośnie maksymalnie do wartości pięciu procent.

Volkswagen Bursiak 2020