Podczas odbywającego się wczoraj w Berlinie spotkania z dziennikarzami Volkswagen uruchomił europejski system rezerwacji swojego pierwszego elektrycznego modelu z nowej rodziny ID. – Volkswagena ID.3. Zainteresowanie klientów ograniczoną do 30.000 egzemplarzy edycją specjalną modelu znacznie przekroczyło oczekiwania marki. Internetowy system rezerwacji chwilami nie był w stanie sprostać liczbie korzystających z niego osób. W ciągu 24 godzin w całej Europie przyjęto ponad 10.000 rezerwacji. Ich liczba rośnie z każdą godziną.
Po wniesieniu opłaty w wysokości 5.000 zł zainteresowani nowym ID.3 1ST (taką nazwę nosi bogato wyposażony model oferowany w wersji limitowanej) mogą zarezerwować pierwsze auta pod adresem www.volkswagen.pl/prebooking.
Oferowany w przedsprzedaży elektryczny ID.3 1ST ma zasięg do 420 km (wg WLTP). ID.3 w podstawowej odmianie będzie kosztować w Niemczech mniej niż 30.000 euro, ekskluzywna wersja specjalna ID.3 1ST jest natomiast oferowana za mniej niż 40.000 euro. Klienci, którzy zdecydują się na wstępną rezerwację, a później na kupno ID.3 1ST w cenie auta otrzymają Wallbox o maksymalnej mocy ładowania 11 kW.
Produkcja ID.3 rozpocznie się pod koniec 2019 roku. Pierwsze samochody zostaną przekazane klientom w połowie 2020 roku.
ID.3 będzie pierwszym autem Volkswagena stworzonym w oparciu o modułową platformę MEB przeznaczoną do konstrukcji aut elektrycznych. Po ID.3 do sprzedaży trafią kolejne modele, których zwiastunami są studyjne ID. CROZZ, ID. VIZZION oraz ID. ROOMZZ. Dzięki podjęciu szerokiej ofensywy w dziedzinie samochodów elektrycznych marka Volkswagen zamierza stać się do 2025 roku czołowym producentem tego typu aut na świecie: oferta obejmie ponad 20 wyłącznie elektrycznych modeli, sprzedaż ma wynieść ponad milion egzemplarzy rocznie. Wszystkie modele będą bezemisyjne i wszechstronnie skomunikowane z otoczeniem.
Poszło to bardzo szybko, znakomicie, sprawa została elegancko załatwiona.
Otrzymałam bardzo profesjonalną obsługę, odpowiedzi na wszystkie pytania, które miałam, obsługa byłą z klasą, nie nachalna, wyczerpujące informacje na temat wszystkich aspektów, które dotyczą samochodu i zakupu, bardzo dobra responsywność osób, które mnie obsługiwały, nie miałam żadnego problemu, stały kontrakt, zawsze oferowana pomoc na każdym etapie zakupu, duża dbałość o klienta. ... Przeczytaj więcej
Przede wszystkim punktualność, nie musiałem czekać, byłem umówiony na godzinę. Transparentny zakres czynności z uzasadnieniem wykonanych czynności. Wszystkie czynności zalecane przedstawiono, z których miałem prawo zrezygnować i przesuwać je na następne terminy, czyli też transparentność i dowolność. Szybkość wykonania usługi, przewidywana długość czasu. Przegląd, który się rozłożył na kilka czynności w różnych datach i do mojej dyspozycji był wybór terminów, elastyczność terminów. ... Przeczytaj więcej
Wszystko mi pokazali, przygotowali wszystko, to najważniejsze, ja robiłam najmniej.
Oddzwoniono do mnie, żeby się umówić na wizytę, bardzo sprawna obsługa, wykonano to o co prosiłam. Jak nie mogę się dodzwonić do serwisu to ktoś oddzwoni, przemiła obsługa. ... Przeczytaj więcej
Wszystko było w porządku.
Nie było żadnych zastrzeżeń.
Jestem zadowolony, wszystko wykonane tak jak się spodziewałem.
Profesjonalne podejście do klienta, fachowa pomoc, odpowiedzi na wszystkie pytania.
Ogólnie jestem bardzo niezadowolony z obsługi przez firmę Bursiak. [...] temu nie dostałem faktury i obciążyli mnie dodatkowymi kosztami, w ogóle mnie nie informując o tym, czuję się oszukany. Ostania wizyta jest okay. Bardzo prosta wymiana kół. Trzymam tam koła, pojechałem, szybko, sprawnie, bez żadnego problemu mi wymienili. ... Przeczytaj więcej