ELEKTRYCZNY ID.3 – POZNAJCIE SIĘ LEPIEJ.
ID.3 rozpoczyna nową, dynamiczną erę w świecie elektrycznej mobilności. Elektryzujące osiągi łączą się z nowoczesnym designem i zasięgiem sprawdzającym się w codziennej eksploatacji. Dla ludzi, którzy szukają zmian. Przyszłość stoi za progiem!
WYPOSAŻENIE
Wyposażenie seryjne Volkswagena ID.3 w wersji podstawowej Pro Performance zawiera m.in. systemy asystujące Front Assist, Lane Assist, Traffic Sign Recognition oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu. Na komfort podróżowania wpłynie dostępna w standardzie klimatyzacja Climatronic z możliwościami chłodzenia wnętrza podczas postoju oraz programowania chłodzenia na określoną godzinę.
Dostępny za 155 890 złotych ID.3 może ponadto pochwalić się także dostępnością zaawansowanych rozwiązań świetlnych (światła z przodu i z tyłu w technologii LED, oświetlenie ID.Light we wnętrzu, oświetlenie nastrojowe w 10 kolorach do wyboru) oraz: systemem obsługi
głosowej, 10-calowym ekran dotykowy systemu infotainment i bezprzewodową łącznością czy multifunkcyjną kierownicą.
ŁADOWANIE
Samochód w tej wersji można ładować: z mocą 100 kW prądem stałym (125 kW dla wersji Pro S) i 11 kW prądem zmiennym.
Docelowo oferta ID.3 obejmie pięć pakietów wyposażenia, dostępnych jako Basic lub
Plus, w zależności od wersji. Są to pakiety: Design, Infotainment, Comfort, Assistance i
Sport (tylko w wersji Plus). Poszczególne pakiety są elementami wyposażenia
standardowego aktualnie dostępnych wersji, skonfigurowanych na akumulatorach Pro
Performance i Pro S.
ID.Light – seryjny element wyposażenia, jakiego dotąd nie miał żaden samochód.
ID.Light to wąski pas diod, który znajduje się we wnętrzu ID.3 pod przednią szybą i zapewnia kierowcy intuicyjne wsparcie podczas jazdy. Po zajęciu miejsca w środku światło sygnalizuje, że samochód jest gotowy do jazdy. Jeśli ID.3 ma, zgodnie ze wskazówkami nawigacji, skręcić, światło „wędruje” odpowiednio w lewą lub w prawą stronę linii tworzonej przez diody. Jeżeli kierowca miałby w krytycznej sytuacji gwałtownie zahamować, ID.Light rozbłyśnie intensywnie czerwonym światłem. Podczas ładowania akumulatora od lewej ku prawej stronie linii diod przesuwa się zielone światło informując o stopniu naładowania akumulatora.
Poszło to bardzo szybko, znakomicie, sprawa została elegancko załatwiona.
Otrzymałam bardzo profesjonalną obsługę, odpowiedzi na wszystkie pytania, które miałam, obsługa byłą z klasą, nie nachalna, wyczerpujące informacje na temat wszystkich aspektów, które dotyczą samochodu i zakupu, bardzo dobra responsywność osób, które mnie obsługiwały, nie miałam żadnego problemu, stały kontrakt, zawsze oferowana pomoc na każdym etapie zakupu, duża dbałość o klienta. ... Przeczytaj więcej
Przede wszystkim punktualność, nie musiałem czekać, byłem umówiony na godzinę. Transparentny zakres czynności z uzasadnieniem wykonanych czynności. Wszystkie czynności zalecane przedstawiono, z których miałem prawo zrezygnować i przesuwać je na następne terminy, czyli też transparentność i dowolność. Szybkość wykonania usługi, przewidywana długość czasu. Przegląd, który się rozłożył na kilka czynności w różnych datach i do mojej dyspozycji był wybór terminów, elastyczność terminów. ... Przeczytaj więcej
Wszystko mi pokazali, przygotowali wszystko, to najważniejsze, ja robiłam najmniej.
Oddzwoniono do mnie, żeby się umówić na wizytę, bardzo sprawna obsługa, wykonano to o co prosiłam. Jak nie mogę się dodzwonić do serwisu to ktoś oddzwoni, przemiła obsługa. ... Przeczytaj więcej
Wszystko było w porządku.
Nie było żadnych zastrzeżeń.
Jestem zadowolony, wszystko wykonane tak jak się spodziewałem.
Profesjonalne podejście do klienta, fachowa pomoc, odpowiedzi na wszystkie pytania.
Ogólnie jestem bardzo niezadowolony z obsługi przez firmę Bursiak. [...] temu nie dostałem faktury i obciążyli mnie dodatkowymi kosztami, w ogóle mnie nie informując o tym, czuję się oszukany. Ostania wizyta jest okay. Bardzo prosta wymiana kół. Trzymam tam koła, pojechałem, szybko, sprawnie, bez żadnego problemu mi wymienili. ... Przeczytaj więcej