Skontaktuj się z nami

Volkswagen BURSIAK

ul. Pabianicka 119/131

93-490 Łódź

salon@bursiak.pl tel.: 42 689 23 30

Godziny otwarcia

pn - pt 07.00 – 21.00

sb 08.00 – 15.00

serwis@bursiak.pl tel.: 42 689 23 33

Dział samochodów osobowych VW

tel.: 42 689 23 30

Dział samochodów użytkowych VW

tel.: 42 689 23 31
Odkupimy Twój samochód

Odkupimy Twój samochód

Maksymalny rozmiar pliku to 2MB

Pozostawienie przez Ciebie danych i wysłanie formularza oznacza Twoją zgodę na skontaktowanie się Tobą w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania i przekazanie Tobie szczegółów informacji, o które pytasz, z … więcej



Zaktualizowaliśmy Politykę prywatności, Politykę cookies, klauzule informacyjne oraz Regulamin Serwisu.

Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w Serwisie, w Polityce prywatności oraz w Polityce plików cookies. Na stronie internetowej korzystamy z plików cookies lub podobnych technologii za zgodą Użytkownika wyrażoną poprzez korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki, w celach zapewnienia poprawnego funkcjonowania strony, bezpieczeństwa oraz w celach analitycznych, statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb użytkowników i w celach reklamowych. W ten sposób Użytkownik zgadza się na to, iż cookies lub inne podobne technologie będą umieszczane w jego urządzeniu końcowym (m.in. komputerze, tablecie, smartphonie), a informacje w nich zapisane będą wykorzystywane we wskazanych celach przez PHU Bursiak sp. z o.o. Podstawą przetwarzania cookies jest Twoja zgoda. Korzystamy z dostawców zewnętrznych wskazanych w Polityce cookies do celów analitycznych i reklamowych. W każdej chwili Użytkownik może cofnąć zgodę poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub instalację plików cookies opt-out w sposób wskazany w Polityce cookies. Administratorem Twoich danych jest PHU Bursiak sp. z o.o. Przysługuje Ci więcej informacji i praw. Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w Serwisie oraz w Polityce prywatności oraz w Polityce plików cookies.

news
16
Październik 2019

Marka Volkswagen wprowadza nową stronę internetową

Marka Volkswagen we wrześniu zaprezentowała swoją nową identyfikację wizualną, teraz nadszedł czas na wprowadzenie nowej strony internetowej. Na jednej platformie znajdą się treści i oferty odnoszące się do nowych modeli, usług, jazd próbnych, finansowania, a także konfigurator. Struktura zawartych na niej treści jest bardziej przejrzysta niż dotąd, a mocno uproszczona nawigacja jest znacznie bardziej intuicyjna. Strona działa już na 24 rynkach, a na w sumie 120 rynkach zostanie wprowadzona do połowy 2020 roku.

„Nowa strona internetowa stanowi główny element strategii Volkswagena w dziedzinie digitalizacji. Dzięki efektywniejszej komunikacji chcemy jeszcze lepiej obsługiwać naszych klientów” – powiedział Jochen Sengpiehl, szefmarketingu marki Volkswagen Samochody Osobowe. „Przy jej tworzeniu uwzględniliśmy mocno zmieniające się dzisiaj zachowania ludzi podczas korzystania z podobnych platform internetowych”.

„Dzięki nowej platformie cyfrowej po raz pierwszy stworzyliśmy centralną bramę do świata Volkswagena zawierającą wszystkie treści dotyczące marki” – wyjaśnia Candido Peterlini, szef Global Digital Marketing marki Volkswagen Samochody Osobowe. „Strona internetowa opiera się na analizie historii danych, dzięki temu możemy odpowiadać na indywidualne zainteresowania i potrzeby każdego użytkownika”.

Przy pomocy osobistego Volkswagen-ID, który na życzenie może otrzymać użytkownik, jego komunikacja z Volkswagenem stanie się znacznie efektywniejsza. Oznacza to, że dzięki swojej wcześniejszej aktywności na stronie użytkownik zobaczy dokładnie te treści i funkcjonalności, które będą dla niego w danej chwili ważne i interesujące.

Jeśli więc użytkownik oglądał na przykład modele z napędem elektrycznym, podczas następnej wizyty na stronie Volkswagena znajdzie wszystkie dopasowane pod kątem jego zainteresowań informacje na temat aut tego rodzaju.

Centralnym elementem strony jest nowy konfigurator, który znajduje się teraz na każdej pojedynczej stronie poświęconej danemu modelowi. W przeciwieństwie do starszego rozwiązania, kiedy użytkownik musiał przejść bardzo drobiazgowy i czasochłonny proces konfiguracji auta, teraz rozpoczyna ją od zaprogramowanego wcześniej modelu podstawowego i przy znacznie mniejszej liczbie kliknięć może skonfigurować wybrany przez siebie model.

Stronę stworzono i przetestowano wspólnie z użytkownikami. Zawarte na niej usługi i funkcjonalności są stale rozwijane. W kolejnym kroku ma np. pojawić się funkcja e-Commerce, która po zakończeniu konfiguracji pozwoli od razu przejść do procedury zakupu. W przyszłości nowa strona Volkswagena stanie się cyfrową platformą łączącą ze sobą użytkowników, producenta, dealerów, pojazdy i usługi.

Volkswagen Bursiak 2019