Skontaktuj się z nami

Volkswagen BURSIAK

ul. Pabianicka 119/131

93-490 Łódź

salon@bursiak.pl tel.: 42 689 23 30

Godziny otwarcia

pn - pt 07.00 – 21.00

sb 08.00 – 15.00

serwis@bursiak.pl tel.: 42 689 23 33

Dział samochodów osobowych VW

tel.: 42 689 23 30

Dział samochodów użytkowych VW

tel.: 42 689 23 31
Odkupimy Twój samochód

Odkupimy Twój samochód

Maksymalny rozmiar pliku to 2MB

Pozostawienie przez Ciebie danych i wysłanie formularza oznacza Twoją zgodę na skontaktowanie się Tobą w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania i przekazanie Tobie szczegółów informacji, o które pytasz, z … więcej



Zaktualizowaliśmy Politykę prywatności, Politykę cookies, klauzule informacyjne oraz Regulamin Serwisu.

Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w Serwisie, w Polityce prywatności oraz w Polityce plików cookies. Na stronie internetowej korzystamy z plików cookies lub podobnych technologii za zgodą Użytkownika wyrażoną poprzez korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki, w celach zapewnienia poprawnego funkcjonowania strony, bezpieczeństwa oraz w celach analitycznych, statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb użytkowników i w celach reklamowych. W ten sposób Użytkownik zgadza się na to, iż cookies lub inne podobne technologie będą umieszczane w jego urządzeniu końcowym (m.in. komputerze, tablecie, smartphonie), a informacje w nich zapisane będą wykorzystywane we wskazanych celach przez PHU Bursiak sp. z o.o. Podstawą przetwarzania cookies jest Twoja zgoda. Korzystamy z dostawców zewnętrznych wskazanych w Polityce cookies do celów analitycznych i reklamowych. W każdej chwili Użytkownik może cofnąć zgodę poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub instalację plików cookies opt-out w sposób wskazany w Polityce cookies. Administratorem Twoich danych jest PHU Bursiak sp. z o.o. Przysługuje Ci więcej informacji i praw. Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w Serwisie oraz w Polityce prywatności oraz w Polityce plików cookies.

news
17
Wrzesień 2019

Marka Volkswagen Samochody Użytkowe zmienia nazwę na Volkswagen Samochody Dostawcze.

Nowe logo i nowe, cyfrowe doświadczenia klientów: Volkswagen Samochody Użytkowe wdraża w życie nową identyfikację wizualną marki idącą w zgodzie z podobnymi zmianami, które zachodzą w marce Volkswagen Samochody Osobowe. Idąc krok dalej zmianie ulega także nazwa marki na rynku polskim, która brzmieć będzie Volkswagen Samochody Dostawcze.

„Wraz z wejściem nowej identyfikacji wizualnej nazwa marki na rynku polskim zmieniona została na Volkswagen Samochody Dostawcze. Wierzymy, że nowa nazwa marki będzie bliższa temu jak o furgonach, busach czy vanach mówią nasi Klienci. Jesteśmy przekonani, że nazwa Volkswagen Samochody Dostawcze precyzyjniej odzwierciedla wysoką specjalizację naszych samochodów. Nowe logo i nowa nazwa marki to nasze nowe kreatywne podejście do budowania wizerunku samochodów dostawczych Volkswagen w Polsce. Samochodów, które mają budzić emocje, być autentyczne, wszechstronne, a tym samym wyznaczać kierunek rozwoju motoryzacji i nowoczesnej mobilności.” Podkreśla Patryk Grzeczka, Dyrektor Marketingu marki Volkswagen Samochody Dostawcze.

Zaprezentowane zmiany identyfikacji wizualnej mają odświeżyć wizerunek marki by była gotowa na wyzwania nowej mobilności. Zdefiniowana została od nowa jej osobowość, odświeżone zostały podstawowe wartości, które ukształtowały DNA marki oraz dodana została nowa, bardzo ważna dla marki wartość – inspirująca. Wartość, która określa ciągły rozwój marki i chęć inspirowania i wyzwalania emocji w Klientach.

Najważniejsi są ludzie. Nigdy wcześniej marka Volkswagen Samochody Dostawcze nie była tak blisko swych Klientów: „Prezentujemy właśnie nową, odświeżoną wersję modelu T6. Bardziej cyfrową, bardziej połączoną z siecią oraz otoczeniem i bardziej współczesną” – mówi Heinz-Jürgen Löw, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. „Od początku tego roku, jako marka Volkswagen Samochody Dostawcze, jesteśmy odpowiedzialni za model ID. BUZZ, który moim zdaniem jest najbardziej budzącym emocje pojazdem rodziny ID. Nie ma więc lepszego momentu niż teraz, na ogłoszenie i pokazanie rebrandingu marki Volkswagen Samochody Dostawcze.”

Tobias Volkmer, szef marketingu i marketingu produktowego samochodów dostawczych Volkswagen dodaje: „Nasz marketing staje się coraz bardziej cyfrowy i funkcjonujący w sieci. Jesteśmy ciągle w ruchu i mamy zamiar docierać z komunikatem do naszych klientów szybko i emocjonalnie”. Marka Volkswagen Samochody Dostawcze jest w pełni włączona w szerszy proces wdrażania nowej identyfikacji wizualnej Volkswagena. Tobias Volkmer kontynuuje: „W tej wersji mocno skupiliśmy się na takiej interpretacji znaku, która najbardziej pasuje do naszych grup docelowych. Autentyczność przede wszystkim odgrywa tu większą rolę niż kiedykolwiek wcześniej.”

Transformacja staje się z dnia na dzień bardziej widoczna: wszystko jest stopniowo dostosowywane do nowego kierunku – od języka wizualnego, przez całą identyfikację korporacyjną wszystkie materiały drukowane, obecność w internecie, branding partnerów sprzedaży detalicznej, aż po aktualne logo. Podkreśla ono przejście marki z klasycznego producenta lekkich samochodów dostawczych, do współczesnego dostawcy przyszłościowych rozwiązań w zakresie mobilności.

Volkswagen Bursiak 2019