Nowe logo i nowe, cyfrowe doświadczenia klientów: Volkswagen Samochody Użytkowe wdraża w życie nową identyfikację wizualną marki idącą w zgodzie z podobnymi zmianami, które zachodzą w marce Volkswagen Samochody Osobowe. Idąc krok dalej zmianie ulega także nazwa marki na rynku polskim, która brzmieć będzie Volkswagen Samochody Dostawcze.
„Wraz z wejściem nowej identyfikacji wizualnej nazwa marki na rynku polskim zmieniona została na Volkswagen Samochody Dostawcze. Wierzymy, że nowa nazwa marki będzie bliższa temu jak o furgonach, busach czy vanach mówią nasi Klienci. Jesteśmy przekonani, że nazwa Volkswagen Samochody Dostawcze precyzyjniej odzwierciedla wysoką specjalizację naszych samochodów. Nowe logo i nowa nazwa marki to nasze nowe kreatywne podejście do budowania wizerunku samochodów dostawczych Volkswagen w Polsce. Samochodów, które mają budzić emocje, być autentyczne, wszechstronne, a tym samym wyznaczać kierunek rozwoju motoryzacji i nowoczesnej mobilności.” Podkreśla Patryk Grzeczka, Dyrektor Marketingu marki Volkswagen Samochody Dostawcze.
Zaprezentowane zmiany identyfikacji wizualnej mają odświeżyć wizerunek marki by była gotowa na wyzwania nowej mobilności. Zdefiniowana została od nowa jej osobowość, odświeżone zostały podstawowe wartości, które ukształtowały DNA marki oraz dodana została nowa, bardzo ważna dla marki wartość – inspirująca. Wartość, która określa ciągły rozwój marki i chęć inspirowania i wyzwalania emocji w Klientach.
Najważniejsi są ludzie. Nigdy wcześniej marka Volkswagen Samochody Dostawcze nie była tak blisko swych Klientów: „Prezentujemy właśnie nową, odświeżoną wersję modelu T6. Bardziej cyfrową, bardziej połączoną z siecią oraz otoczeniem i bardziej współczesną” – mówi Heinz-Jürgen Löw, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. „Od początku tego roku, jako marka Volkswagen Samochody Dostawcze, jesteśmy odpowiedzialni za model ID. BUZZ, który moim zdaniem jest najbardziej budzącym emocje pojazdem rodziny ID. Nie ma więc lepszego momentu niż teraz, na ogłoszenie i pokazanie rebrandingu marki Volkswagen Samochody Dostawcze.”
Tobias Volkmer, szef marketingu i marketingu produktowego samochodów dostawczych Volkswagen dodaje: „Nasz marketing staje się coraz bardziej cyfrowy i funkcjonujący w sieci. Jesteśmy ciągle w ruchu i mamy zamiar docierać z komunikatem do naszych klientów szybko i emocjonalnie”. Marka Volkswagen Samochody Dostawcze jest w pełni włączona w szerszy proces wdrażania nowej identyfikacji wizualnej Volkswagena. Tobias Volkmer kontynuuje: „W tej wersji mocno skupiliśmy się na takiej interpretacji znaku, która najbardziej pasuje do naszych grup docelowych. Autentyczność przede wszystkim odgrywa tu większą rolę niż kiedykolwiek wcześniej.”
Transformacja staje się z dnia na dzień bardziej widoczna: wszystko jest stopniowo dostosowywane do nowego kierunku – od języka wizualnego, przez całą identyfikację korporacyjną wszystkie materiały drukowane, obecność w internecie, branding partnerów sprzedaży detalicznej, aż po aktualne logo. Podkreśla ono przejście marki z klasycznego producenta lekkich samochodów dostawczych, do współczesnego dostawcy przyszłościowych rozwiązań w zakresie mobilności.
Nie mam zastrzeżeń do obsługi, wszystko odbyło się sprawnie.
Już korzystałam z innych usług serwisowych, w innych instytucjach i nie byłam zadowolona. Tu byłam mocno zadowolona z kompetencji i informacji, które otrzymuję, założeń, które zostały ustalone przy przyjmowaniu danego samochodu. Jeżeli coś ustalam, że chciałabym, żeby to było sprawdzone, albo żebym dostała informację zwrotną na dany temat, to osoba się kontaktuje. Ze zrobienia rzeczy, które były w samochodzie jestem zadowolona. ... Przeczytaj więcej
Kilka podstawowych rzeczy dla klienta, telefon, uzgodniona data i godzina jest respektowana. Samochód jest oddawany z tą naprawą, z którą się zgłosiłem, skuteczną naprawą. Miło, profesjonalnie ekipa to wszystko przeprowadza. To jest podstawa zadowolenia klienta, który przyjeżdża z samochodem do serwisu. Zwykle trochę poddenerwowany, że się samochód zepsuł czy trzeba go konserwować. ... Przeczytaj więcej
Wszystko mi się podobało prócz tego, że cena na usługę wymiany opon bardzo wzrosła. Resztę wszystko kulturalnie, grzecznie. Wszystko załatwione tak jak sobie życzyłem. ... Przeczytaj więcej
Dostałam błędnie wypełnioną kartę opon przy wymianie, zamienione zostały dane opon, te które mam założone zostały zaznaczone jako letnie, a letnie są oznaczone jako zimowe w przechowalni. ... Przeczytaj więcej
Byłem zadowolony bo byłem przyjęty razem z rodziną, wszystko zostało wyjaśnione, wszystko podpowiedziane, według zamówienia. W ciągu tygodnia samochód był gotowy do odbioru. ... Przeczytaj więcej
Wszystko w porządku. Wszelka kultura. Wykonane wszystko. Pełna kultura. Nie ma, do czego się doczepić.
Wszystko poprawnie, dobrze. W czasie i zgodnie z umówieniem z klientem.
Atmosfera była bardzo miła w salonie i sprzedawca miał zawsze dla mnie czas.
Szybko zostałem przyjęty, doradztwo dobre i po 5 dniach wyjechałem samochodem.