Skontaktuj się z nami

Volkswagen BURSIAK

ul. Pabianicka 119/131

93-490 Łódź

salon@bursiak.pl tel.: 42 689 23 30

Godziny otwarcia

pn - pt 07.00 – 21.00

sb 08.00 – 15.00

serwis@bursiak.pl tel.: 42 689 23 33

Dział samochodów osobowych VW

tel.: 42 689 23 30

Dział samochodów użytkowych VW

tel.: 42 689 23 31
Odkupimy Twój samochód

Odkupimy Twój samochód

Maksymalny rozmiar pliku to 2MB

Pozostawienie przez Ciebie danych i wysłanie formularza oznacza Twoją zgodę na skontaktowanie się Tobą w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania i przekazanie Tobie szczegółów informacji, o które pytasz, z … więcej



Zaktualizowaliśmy Politykę prywatności, Politykę cookies, klauzule informacyjne oraz Regulamin Serwisu.

Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w Serwisie, w Polityce prywatności oraz w Polityce plików cookies. Na stronie internetowej korzystamy z plików cookies lub podobnych technologii za zgodą Użytkownika wyrażoną poprzez korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki, w celach zapewnienia poprawnego funkcjonowania strony, bezpieczeństwa oraz w celach analitycznych, statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb użytkowników i w celach reklamowych. W ten sposób Użytkownik zgadza się na to, iż cookies lub inne podobne technologie będą umieszczane w jego urządzeniu końcowym (m.in. komputerze, tablecie, smartphonie), a informacje w nich zapisane będą wykorzystywane we wskazanych celach przez PHU Bursiak sp. z o.o. Podstawą przetwarzania cookies jest Twoja zgoda. Korzystamy z dostawców zewnętrznych wskazanych w Polityce cookies do celów analitycznych i reklamowych. W każdej chwili Użytkownik może cofnąć zgodę poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub instalację plików cookies opt-out w sposób wskazany w Polityce cookies. Administratorem Twoich danych jest PHU Bursiak sp. z o.o. Przysługuje Ci więcej informacji i praw. Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w Serwisie oraz w Polityce prywatności oraz w Polityce plików cookies.

news
12
Listopad 2019

Golf to synonim najnowszych technologii, różnorodności i indywidualności – mówi Karlheinz Hell, odpowiedzialny za rozwój modeli kompaktowych

Nowy Golf to prawdziwa rewolucja – niekwestionowany lider segmentu „kompaktów” stał się teraz jeszcze bardziej zaawansowany technologicznie. Karlheinz Hell, odpowiedzialny w Volkswagenie za rozwój modeli kompaktowych (np. Golfa, T-Roca i Tiguana), opisuje ważne cechy ósmej generacji Golfa.

Nowy Golf jest tuż po światowej premierze. Co sprawia, że jest samochodem szczególnym?   

Karlheinz Hell: Golf to ikona – jak żaden samochód jest symbolem mobilności dla każdego, i to na najwyższym poziomie. Mogę zapewnić, że model ósmej generacji wyznaczy nowe standardy. Jest nowoczesny i elegancki. To synonim najnowszych technologii, różnorodności i indywidualności.

Czym model różni się od swojego poprzednika?

Moim zdaniem Klaus Bischoff i zespół jego stylistów po mistrzowsku rozwinęli stylistykę tego auta. Nowy model ma w sobie typowe geny Golfa. Z zewnątrz został poddany ewolucji tak, by był od razu rozpoznawalny, w środku natomiast jest rewolucyjny. Golf 8 przenosi nas w epokę cyfrową, na przykład za sprawą nowego Innovision Cockpit. Dzięki innowacyjnemu systemowi obsługi znowu wyznacza nowe standardy. Wyposażony seryjnie w Lane Assist, Front Assist i Car2X wykorzystuje w systemach asystujących nowe technologie. Komfort i bezpieczeństwo w takim kształcie są znane właściwie tylko z samochodów wyższych klas.

Niedawno zaprezentowano model ID.3. Czy Golf jest jeszcze w ogóle potrzebny?

Tak, jestem pewien, że nadal będziemy kontynuować jego sukces! Dzięki oszczędnym i różnorodnym napędom dla wielu klientów stanie się modelem pierwszego wyboru. W wypadku Golfa ósmej generacji zrobiliśmy też kolejny krok w dziedzinie elektryfikacji. Na przykład wszystkie egzemplarze z automatyczną skrzynią biegów i silnikiem TSI będziemy oferować jako eTSI, z kolei w wypadku E-Hybrid będzie teraz można wybierać spośród dwóch jednostek.

Jak w sumie ocenia Pan ten projekt?

Jestem bardzo zadowolony. Dokonaliśmy analizy potrzeb klientów i zrezygnowaliśmy z produkcji mało popularnych wersji, np. trzydrzwiowego Golfa. Dzięki temu, w porównaniu z modelem siódmej generacji, zmniejszyliśmy o 35 liczbę wariantów. Jednocześnie wyposażyliśmy auto w nowe funkcje. Do tego zwiększyliśmy efektywność produkcji. Łączną wydajność zakładów w Zwickau i Puebla w Meksyku ma teraz fabryka w Wolfsburgu. Dzięki temu zakłady są efektywniejsze i zmniejszają się koszty produkcji.

Jak przebiegają przygotowania do wprowadzenia nowego Golfa do sprzedaży?

Wszystko toczy się zgodnie z planem. Pod koniec grudnia Golf pojawi się na rynku w Niemczech. Klienci będą mogli skonfigurować model zgodnie z własnymi potrzebami. Ofertę Golfa na przestrzeni przyszłego roku uzupełnią usportowione wersje tego modelu.

Volkswagen Bursiak 2019